prázdny

Nákupný košík je prázdny.

Pre dopravu zadarmo nakúpte ešte za 50,00 €.

Prejsť do košíka

Najčastejšie kladené otázky

Najčastejšie kladené otázky

1) Kto môže nakupovať kancelárske potreby na OfficeDepot.sk?

Kancelárske potreby môžu na OfficeDepot.sk nakupovať všetky podnikateľské subjekty (právnické osoby a živnostníci) majúci IČ.

2) Môžem objednať tovar prostredníctvom telefónu?

Ak si prajete objednávať po telefóne je potrebné vyberať z ponuky portálu pre zmluvných zákazníkov lamitec.sk.

3) Kedy bude doručená moja objednávka?

Štandardne vám bude objednávka doručená do dvoch pracovných dní. Viac informácií o doručení tovaru nájdete tu.

4) Aké sú na stránke officedepot.sk akceptované spôsoby platby?

Základný spôsob platby je platba na faktúru so splatnosťou 14 dní. Možné je tiež platiť kartou alebo bankovým prevodom cez platobnú bránu a v hotovosti pri prevzatí zásielky. V prípade prvej objednávky alebo v prípade veľkých objednávok môžeme požadovať platbu vopred.

5) Moja zásielka prišla poškodená, čo mám robiť?

Zavolajte prosím na našu bezplatnú linku 0800 223 223, kde vám naši operátori pomôžu zadať reklamáciu a prípadne ju obratom vyriešiť.

6) Ako zistím, aký toner alebo cartridge patrí do mojej laserovej či atramentovej tlačiarne?

Internetový obchod OfficeDepot.sk disponuje online vyhľadávačom tonerov a cartridgov, vďaka ktorému ľahko a rýchlo zistíte, aké tonery či cartridge do vašej tlačiarne patria.

 

Kancelárske potreby na úvodnú stránku

Tento web používa cookies

Aby sme Vám mohli v tomto eshope ponúknuť kvalitné služby a pokročilé funkcie, využívame cookies. Prehliadaním tohto webu súhlasíte s ich používaním. Viac informácií o cookies a ich prípadnom blokovaní si prečítajte tu.